Przejdź do głównej zawartości

Posty

Najprostszy sernik Świata

Jak dla mnie najlepszy sernik to najprostszy sernik, dlatego też szybko podaję przepis:
Baza:
🔸Kilogram sera z pudełka
🔸Ok. 30 g budyniu
🔸3 jajka
Bazę rozdzielamy na dwie miski:
Jedna miska:
Baza+
🔸2 miarki odżywki biała czekolada (niekoniecznie)
🔸3-5 łyżek ksylitolu
🔸Odrobinka oleju
Druga miska:
Baza+
🔸3-5 łyżek ksylitolu
🔸1,5 łyżki kakao
🔸Odrobinka oleju
Z trzema łyżkami ksylitolu w każdej misce sernik wychodzi bardzo mało słodki, jest wytrawny. Z ośmioma, dziesięcioma powinien być już wyraźnie słodki.
Wylać do tortownicy najpierw kakaową masę, następnie białą masę serową i przemieszać lekko wykałaczką ☺️ Piec w temp. ok. 190 stopni przez ponad godzinę.
Najnowsze posty

Moje ulubione ćwiczenia 💪

Dzisiaj przedstawiam listę moich ulubionych (hmm, a niektórych znienawidzonych, ale skutecznych ćwiczeń😜), które stosuję na treningach na siłowni i (o ile to możliwe) podczas prowadzenia zajęć fitness 💪
Inspirację do ćwiczeń czerpię najczęściej od Moniki z bloga CandyPandas i Marty-Fit Donci ☺️

Obręcz barkowa i plecy:
🔸Wyciskanie kubańskie
🔸Uniesienie ramion przodem w górę, przeniesienie do boku, opuszczenie i powrót
🔸Wyprost jednej ręki nad głową
🔸Podciąganie z gumami
🔸Ściąganie wyciągu górnego przed i za głowę

Klatka piersiowa:
🔸Wyciskanie w leżeniu

Pośladki i nogi:
🔸Hip thrust
🔸Wyprost i odwodzenie z linką wyciągu dolnego
🔸Przysiady z obciążeniem
🔸Swing z kettlebellem
🔸Odwodzenie nóg na maszynie
🔸Wyprost w biodrze z ciężarkiem w dole podkolanowym
🔸Wykrok, lunge, zakrok
🔸Balans w przysiadzie i wyskok w górę z napięciem nóg

Brzuch:
🔸Piątki z sufitem
🔸Brzuszek z wyciśnięciem ciężaru nad głowę
🔸Rolowanie kręgosłupa z boksem
🔸Spięcie do 45 stopni, przeniesienie rąk w…

Potreningowy omlet proteinowy z wiśniami

Omlet proteinowy na potreningowy to świetny pomysł, prawda? A jeszcze z wiśniami to w ogóle sztosik 😋


Przepis? 🔸2 jajka
🔸Łyżka budyniu
🔸Miarka odżywki
🔸2 łyżki mąki gryczanej
🔸2 łyżki mleka
🔸Kilka mrożonych wisienek 🍒
Patelnię lekko natłuścić, wymieszać składniki i wylać na patelnię. Smażyć kilka minut pod przykrywką, przełożyć, smażyć po drugiej stronie. Podać z dowolnymi dodatkami 😋

Dlaczego jestem instruktorką fitness?

Ktoś może sobie zadawać pytania: jakim cudem ona jest instruktorką? Przecież totalnie nie wygląda na zainteresowaną fitnessem... Skóra jej wisi, waży pewnie z 80 kg, gdy odsłoni się kawałek koszulki, to widać białe rozstępy no i ma grube nogi. Tak, właśnie wymieniłam te cechy, które akceptuję, ale dążę do ich zmiany.


Zawsze byłam trochę większym dzieckiem. Lubiłam jeść (to w sumie się nie zmieniło 😂)


Na szczęście Rodzice zawsze dbali o to, żeby mimo wszystko aktywność fizyczna była obecna w moim życiu. I tak w wieku zaledwie kilku lat zaznajamiałam się z wodą i pływaniem. Sentyment do wody pozostał i kto wie... Może uda się jakoś to w przyszłości kontynuować 😁
W przedszkolu i podstawówce pomimo trudności z niektórymi rzeczami ZAWSZE uczestniczyłam w zajęciach wf-u, a nawet przez pewien czas brałam udział w zajęciach SKS. Był to też czas bardzo intensywnych, jak na dzieciaka, treningów w sekcji pływania. Opłacało się to, bo najczęściej lądowałam na szóstych miejscach, a od czasu do …

Wegańskie, proteinowe batoniki

🔸2 banany
🔸Łyżka oleju kokosowego
🔸Miarka odżywki czekoladowej @silaroslinpl
🔸2 łyżki mielonego lnu
🔸6 łyżek gorącej wody
🔸Łyżka kakao
🔸4 łyżki wiórek kokosowych
🔸Płatki jęczmienne/owsiane
🔸Opcjonalnie: Łyżka Raw Hot Chocolate z Vivo
Wymieszać len z gorącą wodą. Odstawić na chwilę. W tym czasie rozgnieść banany, dodać olej, odżywkę, kakao, wiórki i składniki opcjonalne. Zagęścić całą masę płatkami i piec w 200 stopniach 20-25 minut 😁

Z pamiętnika instruktorki

Moje zajęcia po wielu staraniach i niepowodzeniach w końcu pojawiły się w grafiku jednego z wrocławskich klubów fitness. Marzyłam o tym momencie. Wyobrażałam sobie, jakie to będzie cudowne uczucie, gdy rzeczywiście zobaczę swoje imię w grafiku. Hmmm, nie do końca to wszystko wypaliło. O tym, że zajęcia pojawiły się w grafiku dowiedziałam się od koleżanki. Sama frekwencja na zajęciach to też nie był szczyt marzeń, ale (wiem, wiem) początki zawsze są trudne. Samo prowadzenie zajęć to była czysta przyjemność ☺️
Aktualnie jestem w ciągu trzech dni, kiedy rzeczywiście prowadzę zajęcia.
Wtorek niestety nie był moim dniem... Byłam tak okropnie zawiedziona tym, jak poprowadziłam te zajęcia, że dobre kilkanaście minut przełamałam w przeświadczeniu, że zawiodłam. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo w środę poczułam, że moje ćwiczenia pomimo poplątanego języka i zestresowania, naprawdę dobrze weszły w głębokie mięśnie 💪
Środowe zastępstwo ze Slavici poszło jak po maśle ☺️ Akurat ta…

Kokosowe placuszki z kaki

Przepis:
🔸2 łyżki gęstego jogurtu
🔸2 łyżki wiórek kokosowych
🔸Jajko
🔸3 łyżki mąki owsianej
🔸łyżka ksylitolu
Wymieszać i smażyć na lekko natłuszczonej patelni. Gotowe placuszki przełożyć kawałkami kaki 😋